2009. június 24., szerda

Hogyan találjak ilyen könyveket magyarul?

Fantasztikus ötlet szerintem úgy tanítani földrajzot, történelmet vagy bármilyen tantárgyat, hogy elolvasunk egy regényt, egy történetet, ami arról szól. Ilyen volt számunkra az ASKI, egy indiánfiú története, amiből megismertük az indián kultúrát, és hitvilágot. Készítettünk róla egy kis munkafüzetet, és szembeállítottuk az indián hitvilágot a keresztyénséggel. Fantasztikus módja az apologetikának (hitvédelem).

Most újra rátaláltam egy oldalra egy barátnőmnek köszönhetően, és sajnálom, hogy angolul még nem olvashatjuk ezeket a történeteket, könyveket, magyarul viszont nem is tudom, hogy kezdjek el keresni ilyeneket.

Ha esetleg van valakinek ötlete, esetleg már talált hasonló könyveket, akkor jelezzen, vagy ha van ötlete hogyan lehetne rákeresni.

2 megjegyzés:

gitmargit írta...

Szia, ismered a világosság csillagát? Nekem megvan magyarul feldolgozva vasárnapi iskola számára, képekkel meg sok-sok segédeszközzel. Itt a buddhizmus és a kereszténység van szembeállítva. Nagyon jó! szerintem meg lehet rendelni a Vasárnapi Iskola szövetségtől.

Unknown írta...

Köszönöm, megkeresem. Nem hallottam róla.