2009. november 20., péntek

Lekvár

Ma lekvárt főztünk... életemben másodjára. Az első kb. 2 hónapja volt :)

Találtam egy nagyon ínycsiklandó receptet , és ki kellett próbálnom.

Két és fél kg almát kellett volna meghámozni és lereszelni, de ... a mérleg nem grammra volt állítva :D, hanem valamilyen angolszász mértékegységre, és (ne tessék hahotázni) 8 kg almát reszeltünk le !!!! Enyhén csodálkoztam, hogy sok ez az alma valahogy :D Na de idejében észrevettük, és így került belőle a fagyasztóba és a holnapi sütibe is.

Az egészben az volt a legjobb, hogy Johanna reszelte le ennek legalább az egyharmadát zokszó nélkül. Meg is jegyezte, hogy : "milyen sokat lereszeltem, és még csak most kezdek panaszkodni" :D Örültem, hogy együtt dolgozhattunk (a férjem is oroszlánrészt vállalt a pucolásból). Johanna azt is mondta, hogy majd narancslekvárt is készítsünk, ahogy egyik kedvenc sorozatában látta (ez sajnos nem az a rész), igaz - mondta - az lehet, hogy nem lesz olyan finom, ha mi készítjük, mert az almás süti se sikerült, úgy ahogy te akartad (mármint én), másodjára se lett olyan, de azért nekem ízlett :D

Úgy tervezzük, hogy ajándékozzuk majd karácsonykor, remélem, jó ajándék lesz.

post signature

Nincsenek megjegyzések: