2009. december 5., szombat

Ne tartogasd karácsonyra!

Tizenegy évvel ezelőtt kaptam ajándékba karácsonyra egy Celine Dion karácsonyi kazettát a férjemtől, akit nem sokkal azelőtt ismertem meg, és azóta is nagyon szeretem ezeket a dalokat. Bár a kazetta már valamerre kallódik, de a dalok bennem élnek, és az interneten újra megtaláltam őket. Habár nem keresztyén énekes énekli, mégis nagyon sokatmondóak ezek a dalok. Az egyik kedvencem ez, ami arról szól, hogy nem szabad tartogatnunk a szeretetünk kifejezését karácsonyra, hanem minden nap adnunk kell belőle. A feliratozásban pedig nagybetűkkel szerepel, hogy minden gyerek ismerje meg általunk a SZERETETET, és ezt én Jézus Krisztusra értem most. És ezért nincs nálunk olyan túlzásba vitt ünneplés soha (inkább meghitt), mert jobb, ha elosztom minden napra, mintha egy rossz év után mézesmázosan rálöttyintem az egészet a szeretteimre.

post signature

1 megjegyzés:

Eszti írta...

Én is így látom. Szívemből szóltál. :)