2010. február 28., vasárnap

Copyright * Szerzői jogok

Hú, nehéz téma, de most muszáj írnom róla, mert kiütötték nálam a biztosítékot. Nem szeretnék hosszasan írni, alapvetően tiszteletben tartom, hogy ha valaki megdolgozik valamiért, akkor ne más húzzon hasznot belőle

DE

elmondok egy történetet.
Egy németországi ismerősöm egy vendéglőben dolgozott, ahol naponta rengeteg zsömlét dobtak el, mivel már nem voltak frissek. Megkérdezte a főnököt, hogy nem vihetné-e haza, ha már úgyis kidobják. A főnök igennel válaszolt, de kérte az ismerősömet, hogy fizesse ki a zsömléket :O

Két eset van a tarsolyomban, ami arról szól, hoyg visszautasitottak szerzői jogokra hivatkozva. Szerettem volna INGYEN lefordítani egy keresztyén könyvet magyarra és feltenni a netre, mert olyan témát érint, ami magyarul nemigen létezik, és szerettem volna INGYEN felovasni egy magyarra fordított regényt, hogy gyülekezetünk tagjai INGYEN (és bárki más) lelkileg gyarapodjanak (elovasni nem fogják).

De nem lehet, csak úgy tehetném meg, ha kiadnám, szóval fizetnék érte. Pedig senkit nem rövidítenék meg vele, hiszen véleményem szerint senki nem fogja megtenni, amit én akartam, és nem lenne kevesebb az eladási összegük, hiszen az egyik könyv már második kiadásra vár.

Azt hiszem egyetértek a cikk írójával, és kicsit el vagyok keseredve, hogy így megkötik a kezem.

Nincsenek megjegyzések: