2012. március 25., vasárnap

Hamis tiramisu recept

Szombat este szerettem volna még gyorsan valami édességet (egészségeset) készíteni másnapra, mert tudtam, hogy másképp nyafogás, és esetleg egészségtelen nassolás lesz a vége. Az erőm fogytán volt a sok ablakpucolás, takarítás után, és kellék se sok volt.

Így született ez a nagyon hamis, de cukormentes (kivéve a babapiskótát) tiramisu.


Egy őzgerincforma-félébe pakoltuk a rumos kávéban megáztatott piskótákat, majd lekentük vaníliapudinggal, amibe szigorúan csak sztíviát tettem. A pudinghoz kevertem még egy kis margarint is, de ez elhagyható. Így rétegeztük tovább. Ma délben tejszínhabot (sztíviás) kentem rá, és megszórtam natúr kakaóval.

Hamar elfogyott :)

Hamarosan kipróbálom házi piskótával és meggyel egy picit alakítva rajta.

Nincsenek megjegyzések: