2009. január 2., péntek

Gyermeknevelés Isten akarata szerint



 2014: Ezt a könyvet azóta félretettem, és ha neked megvan, te is  tedd el jól, mert nagyon rossz útra terel!
Isten nem idomár, hanem egy kegyelmes, szerető Isten. Helyette ajánlom szeretettel:

KÉK nevelés: Kapcsolatra épülő következetes nevelés

A gyereknevelés sokaknak gondot jelent, egyeseknek semmit, ugyanis nem foglalkoznak ilyennel. Mindkét esetben szükség van helyes irányvonalakra. Rengeteg tanácsot kaptam s olvastam. Amikor nem engedtem, hogy a lányom egyedül barangoljon, akkor azzal vádoltak, hogy magamhoz láncolom. Amikor pedig engedtem, hogy a fiam tőlem akár 100 méterre is eltávolodjon, akkor kérdőre vontak (részben ugyanazok a személyek), hogy hogy engedhetem el egyedül.


Ezek után jogos, ha nem embereknek,hanem Istennek akarok megfelelni. Hála Neki, meg is találtam a helyes utat, amit sajnos csak tavaly kezdhettem el az ötéves lányommal. Milyen sok időt vesztegettem el, épp a legértékesebbeket. Azért imádkozom,hogy Isten hozza helyre, amiket elrontottam és bocsásson meg nekem, adjon erőt az Ő akarat szerint nevelni gyermekeimet.




Nincsenek megjegyzések: