2012. március 30., péntek

Mindent a kéznek (is)

 Ma rávettem magam, hogy tésztát gyúrjunk, és abból készítsük el a túrós-tésztát. Már régóta szeretném kipróbálni a gyúrásnál is az egészséges liszteket. Így történt, hogy a gyerekek kezdték, aztán én fejeztem be a gyúrást és a nyújtást.


Ilyen lett a mi tésztánk:
  • 10 dkg rizsliszt
  • 10 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt
  • 20 dkg rétesliszt
  • 20 dkg sima liszt
  • 4 tojás
  • víz

Kár, hogy nem filmeztem, ahogy Samu  nyomta befele, még morgott és nyammogott is hozzá :D

Délután pedig elkészítettük a feltámadás ünnepi dekorációnkat.


Egy ismerősöm ismerősének a fényképén láttam ezt a csodás dekorációt. Mivel sikerült búzát szereznünk, elkészítettük. Reménység szerint egy hét múlva már zöldellni fog a domb az üres sír fölött :)

Ilyen lett :)

Nincsenek megjegyzések: