2012. november 3., szombat

Eljött a forralt bor ideje


Előre leszögezem, hogy utálok mindenféle alkoholt, és engem büntetni lehet a borral, sörrel, pálinkával!
DE
Amióta várandós vagyok nagyon kívánom az almát, savanyú gyümölcsöket és ... hát ... néha  a bort! :O 
Tudom, nem szabad alkoholt fogyasztani a várandósság alatt, de egy kicsi elmegy, legalábbis az az összesen 2 dl a 9 hónap alatt :)
Szóval tegnap forralt bort akartam készíteni, és rábukkantam a neten a gyerekváltozatra is, ami meggyléből készül. Úgyhogy a végeredmény az lett, hogy 8 dl meggyléhez öntöttem 2 dl bort, és így készítettem. Így is nagyon "boros" íze lett, de alig tartalmazott alkoholt.
A gyerekek nagyon élvezték a gyertyafényes vacsorát a porcelán csészés forralt "borral". Sámuel nem is engedte felgyújtani a villanyt, teljesen extázisban volt.
Elmeséltük nekik milyen volt gyerekkorunkban, de még fiatal házasként is kényszer-gyertyafénynél üldögélni órákig. Hála Istennek azok az idők már elmúltak!

Nincsenek megjegyzések: