2013. január 28., hétfő

Gyerekszáj és miegymás

Tegnap este mondtam a gyerekeknek, hogy egyenek magukban, mert nekem feküdni kell, húzták az orrukat, később jöttek, Johanna: jó volt, csak hiányzott belőle az anyai szeretet
*** 
Johanna (9) talált egy hatodikos irodalomkönyvet, és két napja a Toldit tanulja, és a feladatokat oldja hozzá!!! Mellé pedig a másodikos matekkönyvből old szorgalmi feladatokat :D Ezért nem szabad beskatulyázni a gyerekeket egy osztályba :)
***

Ma Samu (5) kijelentette, hogy nem eszik húslevest, mert disznóhúsból főztem, és Jézus sem evett disznóhúst. De aztán felvilágosítottuk, hogy akkor spagettit sem kéne ennie :D
 
 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ma mi is így jártunk: a fiamat vittem a fiatal matektanárhoz, aki felméri a tudását, és korrepetálja egy kicsit (már nem sokáig). Mondom neki, hogy itthon már kétjegyű számokkal szorzunk fejben (pl. 20-szal). Mire a lány: de hát azt neki még nem kéne tudnia... Én: bocsánat.. de tudja...
Tényleg, minek megakasztani a gyerek tudásvágyát, csak azért, mert a törzsanyag ezt még nem tartalmazza????
(Amúgy hogy vagy?)
Erzsi

Unknown írta...

Igen, ezt még ne tanuld, mert nem szabad, pedig kedved lenne hozzá, és most igenis azt tanuld, amihez semmi kedved, de később már a másikhoz sem lesz :D

35 hetes leszek holnap, és készülök dokihoz. Három hete sokat fekszem, és remélem, hogy még 5 hétig is kihúzom.